Handleiding/gebruiksaanwijzing voor Zenya

  • 29 June 2021
  • 8 reacties
  • 1120 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Al enige tijd zijn we binnen ons bedrijf bezig met het implementeren van verschillende modules van eerst iProva, nu Zenya. We krijgen daarover een goede uitleg van de Infoland consultant.

Maar dat is iedere keer een enorme berg aan informatie die, wanneer je het later wilt gaan gebruiken, net weer even wat weggezakt is. En dan is het erg zoeken in het grote systeem met weinig uitleg.

Waar ik bij Infoland inmiddels een aantal keren om gevraagd heb is een handleiding/manual van het systeem Zenya.  Een document waarin alle functionaliteiten staan uitgeschreven, incl. uitleg waarvoor die bedoeld zijn en hoe ze het beste gebruikt kunnen worden, een wegwijzer waar de functionaliteiten in het systeem staan, een inhoudsopgave en een index…..

Dat is reuze handig voor het inrichten en implementeren van het systeem, maar ook voor het binnen de organisatie maken van een gebruikersinstructies en uitlegdocumenten.  Voor ons kwaliteitsmanagementsysteem moeten we toch een en ander geregeld hebben qua inwerken/instructie/kunnen werken met...

Infoland heeft mij dit nog niet aan kunnen leveren, en op de community zie ik ook geen hits op handleiding, manual, gebruiksaanwijzing.

Kan iemand mij helpen aan actuele handleiding(en) van de verschillende modules van Zenya?


8 reacties

Badge

Beste Hans,

Ik heb voor documentbeheer een handleiding gemaakt voor schrijver/auteurs!

Mogelijk voor jouw bruikbaar.

Stuur mij een mailtje.

n.sanders@jbz.nl

Reputatie 7

@HansTh , bedankt voor jouw topic en fijn dat @Niek directe hulp kan bieden.  
Wij zijn achter de schermen bezig om een vorm van handleidingen beschikbaar te maken. We hopen dit jaar hier nog concrete stappen in te gaan zetten en houden je graag via de community hiervan op de hoogte. 

 

Voor nu hoop ik dat de trainingen en supportartikelen op de community je een stukje vooruit kunnen helpen. 

Badge

Beste,

Is er al een afdrukbare handleiding beschikbaar aub?

Alvast bedankt

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Lievehuylebroeck,

Alle trainingen kun je raadplegen en afdrukken via de volgende link: Trainingen Zenya

Kun je hiermee verder?

Badge

Hi @e.franssen,

 

Kan ik de trainingen ook importeren in ons eigen Zenya portaal en zo ja hoe?

 

Groet,

Jery

Hallo @Jery,

 

Je kunt in een verzameling van je portaal bij de inhoud een link naar een trainingen op de community opnemen (verzameling wijzigen en “webpagina” toevoegen).

Zo is steeds de meest recente versie van de training beschikbaar in je portaal.

Reputatie 5
Badge +6

Wij hebben een snel naar (hyperlink) op de portalen gemaakt.

 

 

Je kunt de trainingen uit de webshare importeren in je eigen Zenya omgeving, zie hiervoor dit topic (dit is een voorbeeld voor DOC maar geldt voor alle modules)

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring