De afdeling SPD (Servicepunt Documentbeheer) van het SZ is benieuwd hoe andere organisaties omgaan met het aanvragen en plaatsen van nieuwe documenten. Hoe verloopt het proces van aanvragen van een nieuw document, wie autoriseert de aanvraag en hoe voorkom je dat verschillende afdelingen min of meer gelijktijdig een aanvraag doen voor een soortgelijk nieuw document.
Het proces zoals dat nu hebben ingericht 'een aanvraag komt binnen via de mail en dient geaccordeerd te zijn door de autorisator van het nieuwe document', voorkomt niet het probleem van aanvragen van soortgelijke documenten.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Met vriendelijke groeten,
Margreet de Pree
Applicatiebeheerder Kwaliteitsmodules en intranet
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
