Beantwoord

Hoe kan ik aan de raadpleegkant van een documenten weergeven dat een document gecontroleerd is?

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Badge

Als je bij de periodieke controle aangeeft dat een document niet hoeft te worden aangepast, zie je dat bij de eigenschappen terug. Aan de raadpleegkant echter, zie je dat niet. Daardoor lijkt het net alsof het document verouderd is, terwijl de controletaak wel is uitgevoerd.  Hoe kan ik aan de raadpleegkant zichtbaar maken dat het document op tijd gecontroleerd en goedgekeurd is? 

Groet, Bouwien

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 14 June 2023, 18:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Bouwien

Je kunt het veld "Te controleren voor” (waarop de controledatum is ingevuld) laten zien aan de medewerkers. Er zijn 2 manieren:

  1. Door dit detail beschikbaar te maken in de documentdetails als je een document open hebt staan, zie Documentgegevens / documenteigenschappen t.b.v. gebruikers
  2. Of door dit zichtbaar te maken in de zogeheten tooltip (het i-tje naast een document) in een lijst van documenten, zie Waar kan ik instellen wat er bij een document wordt getoond in de 'ballon' (tooltip) met informatie?

Als de controledatum ver in de toekomst ligt t.o.v. de publicatiedatum, dan mag je er als lezer vanuit gaan dat het document gecontroleerd is.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring