Beantwoord

Hoe kan ik eigen sjablonen voor documenten gaan opladen?

  • 18 March 2024
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge +5

Ik zou graag voor onze afdeling medische beeldvorming enkele zelf opgemaakte sjablonen willen toevoegen.  Het zou dan de bedoeling zijn dat enkel MBV hier gebruik van kan maken.

Wat moet ik hiervoor doen?

En enkele vragen hierbij:

  • Kan je gelijk welke soort document opladen? 
  • Moet deze aan bepaalde voorwaarden voldoen?
  • En een word-versie is niet compatibel met isd-formaat?

Mvg

Anne-Sophie

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 19 March 2024, 09:03

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Anne-Sophie,

Hoe sjablonen gebruikt kunnen worden en welk type document je daarvoor kunt uploaden, is afhankelijk van het documenttype.

Je leest daar meer over in hoofdstuk 3 van ‘Stappenplan Zenya DOC'.

Badge +5

Hey Inge

Dank voor je antwoord!

Ik vind niet onmiddellijk iets terug over sjablonen en hoe je een eigen sjabloon kan toevoegen.  Kan je me ev. iets gerichter sturen aub?

Mvg

Anne-Sophie

Hey Inge

Dank voor je antwoord!

Ik vind niet onmiddellijk iets terug over sjablonen en hoe je een eigen sjabloon kan toevoegen.  Kan je me ev. iets gerichter sturen aub?

Mvg

Anne-Sophie


In de genoemde trainingen kun je kijken bij het gedeelte dat over het tabblad ‘Sjablonen’ gaat. Per documenttype verschilt het formaat van het sjabloon.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Anne-Sophie,

 

Wij hebben voordat we gebruik gingen maken van ons eigen Zenya, vooraf verschillende Word-sjablonen vastgesteld. o.a., Procedures van 10. 17 en 22 hoofdstukken, werkinstructies van 5 hoofdstukken en formulieren. Allen hebben vaste formats. Aansluitend zijn ze vastgesteld in Zenya en beschikbaar als invulformulier voor alle medewerkers als ze een nieuw document moeten opstellen. Natuurlijk kan je op basis van rechten de sjablonen selectief beschikbaar maken langs afdelingsportalen.

Al onze documenten zijn volgens deze sjablonen opgesteld.

 

Mvg,

Ben

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring