Al diverse malen ondervonden dat ik een document in controle zet maar dat KMS dat NIET verwerkt na Voltooien. Er verschijnt geen gele balk met de naam controleur + controle-datum in beeld EN ook is er niets van mijn actie terug te vinden in het activiteitenlog. Je zou denken dat dit vertraging is maar nee, ook na een dag verschijnt er nog niets van mijn actie in KMS. Wanneer ik op een ander later moment hetzelfde document nogmaals in controle zet dan werkt het in KMS ineens weer wel ? Ik vind dit heel slecht want mij valt het wel op dat er niets gebeurt maar er zullen ook veel documentbeheerders zijn die er gewoon van uit gaan dat ze het goed afgehandeld hebben op deze manier en de gele balk niet missen ? Zijn er meer personen die dit probleem (hebben) ervaren ? Het is voor ons functioneel beheer lastig om uit te zoeken waar het aan ligt omdat er ook helemaal niets van mijn actie in KMS verschijnt. Verzoek aan ZENYA of de Community, ook deze ervaringen en/of oplossingen ? Hartelijk dank. groet, Simone
Vraag
Hoe komt het dat de controleknop de laatste tijd niet altijd goed werkt?
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.