@Charissa6889 Je situatieschets is niet helemaal duidelijk, daarom reageer ik vanuit 2 uitgangsposities:
1 Lezer van het document heeft directe toegang tot Zenya zelf
In dat geval kun je, zoals Job aangeeft, het beste linkjes aanmaken met de "Hyperlink maken” functionaliteit, zie Welk recht is nodig om hyperlinks aan te kunnen maken? als je wil weten hoe je toegang krijgt tot die functionaliteit
2 Lezer van het document heeft geen directe toegang tot Zenya
Plaats dan je document(en) in een webshare, zie Hoe deel ik (een set) documenten met externen?
Afhankelijk van je doelstellingen kun je dan een link naar de hele set van documenten aanbieden.
Je kunt er ook voor kiezen om 1 webshare met een set van documenten aan te maken en vanuit daar telkens links aan te maken naar een specifiek document in de webshare.
Voorbeeld:
Infoland plaatst alle Zenya trainingen in 1 webshare
Vervolgens openen we de webshare en klikken op 1 specifiek document
Dan kopiëren we de URL uit de adresregel en gebruiken we die URL in een Community artikel om naar die specifieke training te verwijzen (in Hoe deel ik (een set) documenten met externen? zit een link die naar dit webshare document verwijst)
Een dergelijke URL kun je overal toepassen: je website, een nieuwsbrief, etc.
Het is belangrijk om te weten dat deze link altijd de meest recente versie van je document laat zien, maar met een klein aandachtspunt: de webshare documenten worden 1x in de 24 uur geactualiseerd, niet onmiddellijk na de publicatie van een nieuwe versie.