Beantwoord

Hyperlinken vervangen of toevoegen aan reeds gepubliceerde documenten

  • 26 April 2019
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Is het mogelijk om als documentbeheerder hyperlinken naar procedures/werkinstructies/formulieren toe te voegen of te vervangen in een gepubliceerde procedure zonder een nieuwe conceptversie op te starten en zonder een nieuwe beoordelings-en autorisatieronde?

De ingevoerde linken in de gepubliceerde procedures/werkinstructies/.. verwijzen nu naar een platform dat binnenkort wordt afgevoerd en wordt vervangen door Infoland. De procedures op dit oud platform zijn wel goedgekeurd en reeds overgenomen in Infoland, enkel de linken naar verwante documenten dienen nog aangepast te worden.
Vermits de deadline om Infoland open te stellen voor alle gebruikers van onze instelling nadert kom ik in tijdsnood om ieder gepubliceerd document opnieuw te laten beoordelen en autoriseren.
icon

Antwoord op het topic Emile Korver 29 April 2019, 08:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Halo Strooper,

Dat kan als je bij een gepubliceerd document de optie "Taalfouten corrigeren" gebruikt.
Dan wordt er geen nieuwe conceptversie gebruikt.

Reputatie 1
Badge +4

Goedemorgen!

Is er ook een mogelijkheid om tegelijkertijd in verschillende procedures een bepaalde benaming te wijzigen in een andere?

Bedankt!

 

 

Reputatie 5
Badge +5

@Ulrike Dit is in feite een nieuwe vraag. Ik verwacht echter dat die vraag reeds beantwoord is in Kan ik in documenten de tekst 'iProva' vervangen door 'Zenya'? | Infoland Community

Deze functionaliteit kan ook toegepast worden om de term "arts” overal door "dokter” te vervangen. Voor de volledigheid aan te vullen met een actie om "artsen” door "dokters” te vervangen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring