Vraag

iDocument en Power BI

  • 25 May 2020
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Goedendag allemaal,

Graag rapporteert het Spaarne Gasthuis de status e.d. van de Documenten uit iDocument in Power BI. Is er een ziekenhuis die ons kan uitleggen hoe dat is aan te pakken? Wij werken on premise.

Ik hoor het graag zodat een van onze technische applicatiebeheerders in contact kan komen met jullie.

Met vriendelijke groet,

Bart Vosters, adviseur kwaliteit en veiligheid Spaarne Gasthuis.


4 reacties

Reputatie 7

Hoi Bart, 

Wij hebben je vraag ook intern uitgezet.
Collega @Sigrid Boogers zal even contact met je opnemen hierover. 
Natuurlijk zijn we ook benieuwd of iemand vanuit de community tips voor je heeft. 

 

Reputatie 5
Badge +6

Wij hebben in power BI sinds begin dit jaar een dashboard voor de status van het documentbeheer (zie afbeelding in bijlage). Via diverse filteropties kan specifieke informatie worden getoond.

Alle medewerkers hebben toegang tot dit dashboard, maar het wordt vooral gebruikt door kwaliteitsmedewerkers.

Ook de informatie over incident meldingen en vragenlijsten wordt ontsloten via BI.

Neem gerust contact op als je hierover meer wilt weten.

 

Reputatie 2
Badge +5

Dag Arjo,

Bedankt voor je reactie en informatie. 

Uiteraard zijn we (mijn collega's van ICT) erg benieuwd naar hoe je dit hebt gedaan. Er lopen momenteel veel ander klussen bij BI maar komen graag t.z.t. bij je terug!

groet Bart, Spaarne Gasthuis.

Reputatie 5
Badge +6

Prima Bart, ik hoor het wel.

Overigens heb ik hier zelf niet aan gebouwd, maar wel mijn handige BI collega :wink:

Hij is ook de bouwer van het HiX Covid dashboard, wat landelijke aandacht heeft gehad en gedeeld is met andere ziekenhuizen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring