Skip to main content

Binnen onze organisatie willen we onderzoeken of en hoe we de inrichting van ons documentbeheersysteem kunnen aanpassen en verbeteren.

Ik ben daarom op zoek naar vergelijkbare informatie en ideeën vanuit andere organisaties/ ziekenhuizen. Wie wil deze informatie delen of mag ik persoonlijk benaderen om eens wat dingen door te nemen?

Wij zelf zijn een streekziekenhuis met 214 bedden. We hebben zo'n 6300 documenten in Zenya welke deels centraal en deels decentraal beheerd worden.

Graag zou ik willen weten;

  • Hoe bij jullie de verdeling is tussen centraal documentbeheer en decentraal documentbeheer? (Welke taken? Hoe wordt er samengewerkt tussen centraal en decentraal? Heeft centraal een overkoepelende functie t.o.v. decentraal en wordt er centraal ook met de decentrale documenten meegekeken, etc.)
  • Hoe is dit geregeld qua uren/ FTE? Hoeveel uur centraal documentbeheer? Hebben de decentraal documentbeheerders vastgestelde uren voor het documentbeheer naast hun overige functie/ werkzaamheden?
  • Hoeveel uur functioneel applicatiebeheer is er? Hoeveel functioneel applicatiebeheerders zijn er voor Zenya? Welke taken/modules beheerd de functioneel applicatiebeheerder binnen Zenya?
  • Bij welke afdeling hoort de functioneel applicatiebeheerder? Bijv. de afdeling automatisering of de afdeling kwaliteit of anders?
  • Wat is ongeveer de grote van jullie organisatie en om hoeveel documenten gaat het?

Goede vraag en ben benieuwd naar ervaringen!

Daarnaast wil ik je bijgaand artikel meegeven ter info: 

 


Reageer