Beantwoord

Inspringen lukt niet

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge +4

In een werkinstructie wil ik dat de tekst achter a en b mooi onder elkaar komt. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Zie in dit screenshot: ik wil dat ‘miljarden’ onder ‘diamant komt te staan.

 

Zo moet het worden (heb het nu even met spaties gedaan, maar het zou toch met inspringen moeten lukken?

 

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 26 April 2024, 11:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Jacobine 
Ik doe het via “shift + enter”. 

In jouw voorbeeld zou je cursus na het woord koolstof moeten plaatsen en dan shift +enter .

Reputatie 5
Badge +6

@Jacobine @Khar-Cheong 

Zo gaat het inderdaad indien je exact het woordje miljarden onder diamanten wenst.

Ik ben zo vrij nog even toe te voegen:

Gaat het om het inspringen van a & b dan kan dit met combinatie van volgende stappen:

  1. klik op genummerde lijst = 1. Diamanten
  2. enter
  3. nr. 2. verschijnt, klik op “inspringen vergroten” en pas via “lijsteigenschappen” de genummerde lijst aan van 2 naar a.
  4. nu wordt alles mooi uitgelijnd onder puntje a
  5. wil je dat de opsomming a, b meer links onder punt 1 komt te staan dan kan je dit aanpassen door op de re-muis in de opsomming en te kiezen voor “Lijstinspringing aanpassen”

 

Badge +4

@Els Lowette  dank je wel voor je reactie. Ik kom er helaas niet uit wat je precies bedoelt. Ik ga dan toch voor de oplossing van @Khar-Cheong, jij ook bedankt. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring