Skip to main content

In een werkinstructie wil ik dat de tekst achter a en b mooi onder elkaar komt. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Zie in dit screenshot: ik wil dat ‘miljarden’ onder ‘diamant komt te staan.

Zo moet het worden (heb het nu even met spaties gedaan, maar het zou toch met inspringen moeten lukken?

@Jacobine 
Ik doe het via “shift + enter”. 

In jouw voorbeeld zou je cursus na het woord koolstof moeten plaatsen en dan shift +enter .

@Jacobine @Khar-Cheong 

Zo gaat het inderdaad indien je exact het woordje miljarden onder diamanten wenst.

Ik ben zo vrij nog even toe te voegen:

Gaat het om het inspringen van a & b dan kan dit met combinatie van volgende stappen:

1. klik op genummerde lijst = 1. Diamanten
  2. enter
  3. nr. 2. verschijnt, klik op “inspringen vergroten” en pas via “lijsteigenschappen” de genummerde lijst aan van 2 naar a.
  4. nu wordt alles mooi uitgelijnd onder puntje a
  5. wil je dat de opsomming a, b meer links onder punt 1 komt te staan dan kan je dit aanpassen door op de re-muis in de opsomming en te kiezen voor “Lijstinspringing aanpassen”

@Els Lowette  dank je wel voor je reactie. Ik kom er helaas niet uit wat je precies bedoelt. Ik ga dan toch voor de oplossing van @Khar-Cheong, jij ook bedankt. 

Reageer