@SusanKokke
Hallo Susan, zelf werk ik vrijwel uitsluitend met mails. Je kan instellen dat ze in een aparte map onder je postvak in terechtkomen en/of in een in een kleurtje wat handig is. Zo zitten alle mails vanuit Zenya mooi bij elkaar. Vervolgens klasseer of verwijder ik de mail dan wanneer ik het topic heb afgehandeld. Bij abonnementen heb ik ingesteld dat ik altijd meteen een mail wens te ontvangen. Het is inderdaad zo dat het soms veel mails kunnen zijn, maar doordat ze in een aparte map (of in een kleurtje) in de mailbox terechtkomen vind ik dit niet echt storend.
Wellicht krijg je nog andere tips en tricks, ik volg alvast even mee :)….
Hi Els,
Dank voor je bericht.
Heb je de instelling voor de mail op dagelijks of wekelijks staan?
grt
susan
@SusanKokke
Hallo Susan, waar mogelijk heb ik “meteen” en anders “dagelijks” dan weet ik dat ik altijd de up-to-date info heb. Gezien de mails apart worden weergegeven in de mailbox kan ik ze bekijken en afhandelen wanneer het past.
Nog een fijne dag!
Groetjes
Els
Hallo @SusanKokke,
Ik denk dat het soort abonnement ook bepalend is voor het moment waarop je deze wenst te ontvangen. Wanneer er direct actie gewenst is, bijv. bij meldingen uit de module FLOW, of het bekijken van opmeringen bij documenten, wil je deze ‘meteen’ ontvangen.
Zo kan ik me ook voorstellen dat er mails zijn die minder waardevol zijn, zoals wanneer iemand een document heeft goedgekeurd na beoordeling en de mail van een document dat gepubliceerd wordt; de eersre zegt dat een beoordelaar een document hefet goedgkeurd en deze naar de volgende stap is gegaan. Of is het waardevoller dat je weer dat een document is gepubliceerd (waardoor je weet dat iemand heeft goedgekeurd). Of wil je dat misschien ook wel niet weten?
Daarnaast is dit artikel ter info en gaat over de momenten waarop mails worden verzonden: