Beantwoord

Instellingen voor velden afwijkend instellen op één map in het documentbeheer

  • 6 July 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Badge +5

Ik wil graag een andere instelling in de eigenschappen in 1onderliggende folder, voor alle folders hebben wij een Doc.id en bij 1 folder willen wij dit eruit hebben.

 

Ik kan alleen via de hoogste niveau folder dit aanpassen maar dan volgen alle andere folders ook en dat willen wij niet, dus kan dit apart voor 1 folder.

 

mvg Saskia Verduin

icon

Antwoord op het topic Kirsten 6 July 2022, 09:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dag Saskia,

Ik heb mijn antwoord aangepast; als je alleen de veld instellingen van een bepaalde map wilt aanpassen dan ga je naar de betreffende map - tabblad velden. Vervolgens zet je het vinkje uit bij ‘instellingen gelijk houden'. Alle overige instellingen blijven gelijk  met de map daarboven.

 

Badge +5

Maar kan ik hem daarna weer aanzetten dat het voor de rest wel zo gaat?

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @SaskiaVK 

Als je de optie "De instellingen voor document velden gelijk houden met de map 'Hoofdmap’” uitschakelt in onderstaand voorbeeld, dan gebeurt er het volgende:

  1. Je kunt de veld instellingen voor de map "DOC” aanpassen
  2. Normaliter zullen de submappen van "DOC” de gewijzigde veld instellingen van de map "DOC” gaan volgen
  3. De veld instellingen van alle mappen die niet onder "DOC” vallen zullen hier niet door beïnvloed worden.

Als situatie 2 aan de orde is en dat ongewenst is, verplaats dan de betreffende map "DOC” zodanig dat er geen submappen meer onder zitten. Een nieuwe map aanmaken en daar alle documenten naartoe verplaatsen is ook een optie.

 

 

 Als je de optie "De instellingen voor document velden gelijk houden met de map 'Hoofdmap’” (opnieuw) inschakelt, dan zullen alle gewijzigde veld instellingen ongedaan gemaakt worden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring