Weet iemand waar ik uitleg kan vinden over het gebruik van het Veld Eigenaar, zoals hierboven genoemd? Alvast dank!
Weet iemand waar ik uitleg kan vinden over het gebruik van het Veld Eigenaar, zoals hierboven genoemd? Alvast dank!
Ik heb inmiddels zelf deze pagina gevonden:
Hallo
Zoals in de Q&A vermeld is kan bij systeemveld “Eigenaar” een functie geselecteerd worden.
De mogelijke functies waaruit gekozen kan worden zijn toegevoegd onder Applicatiebeheer>Organisatie: Functies.
Bij Applicatiebeheer > Documenten > Instellingen kun je op tabblad ‘Algemeen’ aangeven bij welke documenttypen het veld Eigenaar verplicht is.
Als bij jullie de functies alleen de directies bevat dan zou je Eigenaar hiervoor kunnen gebruiken. Functies verwijderen is af te raden want de functies kunnen doorheen heel Zenya in gebruik zijn.
Het veld Eigenaar wordt vaak gebruikt bij documenten van het type ‘Proces'. Het heeft geen relatie met andere modules zoals FLOW.
Ha
Ik heb net met onze applicatie-beheerder meegekeken.
Vraag 1
Heeft inrichting van Applicatiebeheer > Organisatie > Functies wél een relatie met functionaliteiten binnen andere Zenya apps?
Vraag 2
Zo ja, voor welke doelen gebruiken jullie gebruikers dit?
Doel
Ik wil voorkomen dat ik dit Veld op maat ga maken voor DOC (ik zou er dan alleen de directeuren-functies in laten zetten), terwijl we later zien dat we Functies beter kunnen inrichten om heel veel processen in Zenya in 1x mee te bedienen.
Dank je wel vast.
Hoi Lucia,
De functies binnen Zenya kun je op meerdere plekken gebruiken, bijvoorbeeld:
Je zou eventueel ook een eigen lijstveld kunnen maken met daarin de functies die je alleen bij de documenten wilt kunnen gebruiken.
Dank
De mogelijkheden van Functies zullen we in elk geval reserveren voor een meer brede toepassing.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.