Skip to main content
Beantwoord

Interactief document: automatisch opslaan heeft niet gewerkt

  • May 1, 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Ervaren Conversator
  • 21 reacties

Beste lezer,

Ik was benieuwd of iemand al bekend is met het probleem dat je een interactief document aan het maken bent, het later weer verder wil bewerken en blijkt dat het niet is opgeslagen! Terwijl het automatisch zou moeten worden opgeslagen…..

Groeten Caroline

Antwoord op het topic Cindy Segers

Normaal gesproken worden wijzigingen in interactieve documenten automatisch opgeslagen. Als er wijzigingen zijn die na het sluiten van het document niet opgeslagen zijn, dan lijkt er iets aan de hand te zijn. In dat geval kun je dit het beste bij de Infoland servicedesk melden via het mijn.infoland portaal of door een e-mail te sturen naar servicedesk@infoland.nl. Zij kunnen het probleem dan verder oppakken en onderzoeken.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Reiziger
  • 4 reacties
  • May 2, 2023

Vandaag heeft een collega het volgende voorgehad:

Hij heeft een nieuw document aangemaakt. Stelselmatig wordt het document opgemaakt en bij het opslaan vandaag is hij plots een redelijke inhoud van zijn doc, waar hij op dat moment niet aan het werken was, kwijt!

Zijn er mensen die dit nog zijn tegengekomen?

 

 


Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • May 8, 2023

Normaal gesproken worden wijzigingen in interactieve documenten automatisch opgeslagen. Als er wijzigingen zijn die na het sluiten van het document niet opgeslagen zijn, dan lijkt er iets aan de hand te zijn. In dat geval kun je dit het beste bij de Infoland servicedesk melden via het mijn.infoland portaal of door een e-mail te sturen naar servicedesk@infoland.nl. Zij kunnen het probleem dan verder oppakken en onderzoeken.


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • 908 reacties
  • June 6, 2023

@gert.pulinx
Ik stel voor dat een van de Servicedesk contactpersonen van uw organisatie hier een melding van maakt bij de Infoland Servicedesk voor verder onderzoek.