Skip to main content

Hoi, we zijn nu bezig met het omzetten van documenten naar interactief.

Er is een sjabloon voor de oncologie aangemaakt. Voorheen zijn dit excel document, als ik een nieuwe conceptversie aanmaak en dan het documenttype omzet naar interactief kan ik niet uit een sjabloon kiezen. Weet iemand hoe dit toch mogelijk is? 

@Rbrunnek 

Heb je eraan gedacht om het sjabloon ook toe te voegen/toe te staan onder de map waarin je het document wil toevoegen.

Dus even onder “Documenten” de map kiezen - dan “Eigenschappen openen” -  en tabblad “Documenttypen en sjablonen”.   Hier bij het documenttype de toegestane sjabloon toevoegen.

Hoi Els, dank voor je reactie. Het sjabloon staat daar inderdaad op map niveau. En we kunnen het sjabloon ook kiezen bij het aanmaken van een nieuwe document. Juist het omzetten van een al bestaand/gepubliceerd document naar een nieuwe conceptversie van interactief document type lijkt het niet mogelijk om een sjabloon te kiezen.

@Rbrunnek 

Zover mij bekend is dit inderdaad niet mogelijk.  Kijk zeker eens naar de verschillende topics hierrond op de Community zoals Gebruik sjabloon interactief document: gebruiker ziet alles | Zenya Community

Op de openstaande topics kan je nog meestemmen …

Hoi ​@Rbrunnek,

Sjablonen voor interactieve documenten worden inderdaad alleen gebruikt voor nieuwe documenten. Bij het omzetten van een document naar een interactief document kun je geen sjabloon gebruiken.

Zou fijn zijn als dit wel mogelijk gemaakt zou worden. Is dat een optie?