Vraag

Interactieve documenten creatieve mogelijkheden

  • 23 September 2021
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

zijn er nog meer creatieve mogelijkheden in Interactieve documenten?

ik denk aan:

  • keuzeknop met andere kleuren
  • afbeelding als keuzeknop / keuzeknop plaatsen in afbeelding
  • andere creatieve mogelijkheden
  • home-button

7 reacties

Reputatie 5

Hallo @Riny Dees, welkom op onze community

  • De kleur van keuzeknoppen kunnen niet door de schrijver beïnvloed worden
  • Afbeeldingen als keuzeknop is een leuk idee, maar het is nog niet mogelijk
  • Een home-button om het zelfde document als het ware te verversen zonder gemaakte keuzes is een idee dat al eens vaker gedeeld is. In onderstaand topic wordt het ook benoemd. Daarin zie je ook dat anderen hier soms een link voor aanmaken die naar hetzelfde document wijzen. Ook zie je dat er reeds een mogelijk is ontwikkeld om een link als knop te tonen wat hier aan bij kan dragen.

 

 

Reputatie 2
Badge +4

Is het ook mogelijk om een link in een tabel van een interactief document te plaatsen?

Reputatie 1
Badge +3

Beste @Gerrie de Haan,

 

Het is niet mogelijk om in een tabel een link op te nemen. Links kunnen alleen in stukken tekst opgenomen worden waar opmaakmogelijkheden ondersteund worden. Voor tabellen is dat niet het geval.

Reputatie 2
Badge +4

Is dit in de toekomst wel mogelijk? Zou wel wenselijk zijn!

Reputatie 5
Badge +6

Interactieve documenten zijn een mooie realisatie van Infoland.

Gezien we deze meer en meer gebruiken loop ik ook tegen enkele beperkingen aan die het geheel nog overzichtelijker en visueler kunnen maken. Bovenstaande voorstellen van Riny kan ik dan ook ondersteunen.

Graag verwijs ik ook naar enkele andere topics met interessante vragen & voorstellen zoals “Ervaringen met interactieve documenten en wensen hiervoor”

alsook

 

Badge +2

Goedemiddag,

Ik ben benieuwd wat er de komende periode geplant is ter verbetering van de interactieve documenten.

Afgelopen 2 jaar zijn meerdere wensen, afkomstig van verschillende beheerders/organisaties, op de community kenbaar gemaakt. Naar mijn idee goede verzoeken. Door ontwikkeling van interactieve documenten is noodzakelijk. Wat kunnen we de komende periode verwachten?

groet Patricia

Reputatie 6

Bedankt voor alle feedback!

Het doet ons goed om te zien dat de interactieve documenten steeds breder worden ingezet. Tegelijk zien we daarmee het aantal wensen voor doorontwikkeling ervan toenemen. We waarderen alle betrokkenheid en goede ideeën. Dit geeft een goed beeld van de onderdelen waarop verbetering mogelijk is.


Een beperkt aantal verbeteringen zou als kleine, losse optimalisatie kunnen worden opgepakt. Maar de meeste verbeteringen, vragen meer tijd en kunnen beter in samenhang worden ontwikkeld, als groter thema. Dit stelt ons in staat om een grotere verbeterslag te maken met meer waarde voor jou en andere gebruikers.


Op dit moment bekijken we welke thema's de aankomende periode op onze Zenya brede roadmap moeten komen. We zoeken hierbij de juiste balans tussen klantwaarde, relevantie, urgentie, haalbaarheid. We verwachten hier in de loop van november keuzes in te maken en zullen vanaf dan  aangeven welke ontwikkelingen te verwachten zijn wat betreft de interactieve documenten.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring