Skip to main content
Vraag

Invulbaar / interactief PDF document werkt niet na publiceren

  • December 29, 2023
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Patrick ten Have
Forum|alt.badge.img

Pas gestart met ZENYA,

We hebben een PDF document dat invulbaar  en ook interactief (snelknop voor mail) is. Echter na publiceren kan ik document niet downloaden en lrijg ik enkel een 'platte versie’ in beeld.

Iemand idee hoe dit op te lossen?

4 reacties

Khar-Cheong
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • December 29, 2023

Indien je het niet kan downloaden, dan heb je mogelijke onderstaande instelling aanstaan.

 

Er is ook een veld onder document eigenschappen.

 

Je zou ook een andere internetbrowser kunnen proberen. 


Patrick ten Have
Forum|alt.badge.img

Dank voor je reactie. 

Ik krijg nu na het uitschakelen van de printknop in elk geval de mogelijkheid voor download, echter nu de melding.. ‘could not download - no permissions’. Balen !!


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • January 2, 2024

Hoi Patrick,

Onze servicedesk gaat dit verder met je oppakken.


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • January 16, 2024

Het probleem blijkt een bug te zijn (bugnummer 67204). Wanneer je ook last hebt van deze bug, kun je dit via Mijn Infoland aangeven.