Beantwoord

Is het mogelijk dat een afgekeurd document inzichtelijk blijft voor andere beoordelaars?

  • 21 September 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Wanneer  in een beoordelingsronde 1 beoordelaar het document afkeurt verdwijnt de taak bij de andere beoordelaars. Zij kunnen het document dan ook niet meer inzien en beoordelen. 

Is er een optie waarmee dit nog wel mogelijk blijft?  

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 21 September 2023, 16:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Beste, 

Onder applicatiebeheer > Documenten: beoordelingssjablonen heb je de instellingen/opties staan.

Waarschijnlijk moet je enkele opties/criteria aanpassen.

 

Badge

Goedemorgen. 

Ik heb de aanpassingen zoals het scherm laat zien uitgevoerd. 

Nu doet zich voor dat bij het beoordelen van een document het verplicht is om een beoordelaar toe te voegen.

Daarvoor bestond bij ons de optie om de beoordelaar over te slaan en direct door te zetten naar de autorisator.  

Ik heb alle instelling van de sjabloon doorlopen en op de trainingen gekeken. Toch zie ik niet hoe ik die verplichting eruit kan krijgen. 

Kun u mij dat laten zien?

Met vriendelijke groet, Kamila

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Je kan de beoordelingsronde op “niet verplicht” zetten. In onderstaande voorbeeld is zowel beoordeling als autorisatie verplicht. 
 

 

in jouw geval zou je beoordelingsronde “beoordeling”  moeten aanpassen naar niet verplicht.

 

 

Badge

Hallo Khar-Cheong. 

Bij de beoordelingsronde heb ik niet verplicht staan (zoals in jouw voorbeeld) en toch blijft het systeem mij verplichten om een beoordelaar toe te wijzen. 

 

Ik heb Zenya ook vergeleken met onze test-Zenya. Alles in de beoordelingssjablonen staat gelijk. 

Bij de test-Zenya is geen beoordelaar verplicht terwijl in de normale Zenya het verplicht blijft.

Dat is dan ook de reden dat ik niet meer weet hoe dit anders aan te vliegen.  

 

Groet Kamila

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Kamila,

Mogelijk moet je dan bij de eigenschappen van de map waar het document instaat de beoordeling uitzetten. 

Onder ‘Beoordeling’ kan je dan het beoordelingssjabloon op ‘Geen beoordelingsrondes’ zetten.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring