Is het misschien ook mogelijk om onderscheid te maken tussen een ‘documentbeheerder basis' die bijv. wel standaard taken als schrijvers uitnodigen en documenten in beoordeling zetten kan uitvoeren maar bijv. niet nieuwe documenten aan kan maken en geforceerd documenten kan publiceren? Het aanmaken van nieuwe documenten, wijzigen van mapeigenschappen etc. kan dan aan een ‘documentbeheerder plus’ worden overgelaten. Documentbeheerders basis zouden decentraal en documentbeheerders plus centraal ingezet kunnen worden.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Dat kan zeker. Je kan verschillende gebruikersrollen aanmaken en die toekennen aan een gebruiker op map niveau.
Hieronder heb je een voorbeeld.
Zo hebben wij documentbeheerders op afdelingsniveau.
En hier kan je dit toepassen:
Dus in de eigenschappen van een map.
Met vriendelijke groet,
Khar-Cheong Lai (Labmicta)
Bedankt voor alle informatie, ik ga er gelijk mee aan de slag!
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.