Beantwoord

Is het zichtbaar op welke documenten geen leesbevestiging is ingesteld?

  • 1 March 2023
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

In een map met daarin 96 documenten willen we uitzoeken aan welke documenten geen leesbevestiging is gehangen. Ik wil de 96 documenten liever niet stuk voor stuk bekijken. Kan ik een overzicht maken door een filter of een rapportage?  

icon

Antwoord op het topic Tino Brouwer 3 March 2023, 13:28

Bekijk origineel

3 reacties

Zeker ook interesse in! Misschien kan dan ook meegenomen worden dat er een rapport of filter is waarmee je kunt zien welk document aan welke leeslijst is toegevoegd en aan welke documenten aan een specifieke leeslijst is gekoppeld?

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Bouwien en @B.vanZelst 

Een rapportage die exact dit aangeeft is op dit moment niet beschikbaar. Wel is het mogelijk de leesbevestiging rapportage te gebruiken:

Vink de instelling “Documenten waarvoor geen leesbevestiging is ingesteld verbergen” hiervoor uit

Bij de instelling gebruikers kiezen gebruikers die voldoen aan een filter of specifieke gebruikers.

  • Bij de instelling gebruikers die voldoen aan een filter kan je het filter gebruikersgroep toevoegen en hier de gebruikersgroep instellen die ingesteld is als lezers voor leesbevestiging binnen deze map
  • Vink de instelling “gebruikers waarvoor geen leesbevestiging is ingesteld verbergen” uit

In het filter filter op map en selecteer de map waarvan je een overzicht wilt creëren 
In dit overzicht zal aangegeven staan welke gebruikers het document hebben gelezen, welke gebruiker het document niet hebben gelezen en welke gebruikers het document niet hoeft te lezen.

Alle documenten waarbij alleen maar hoeft niet te lezen is aangegeven staat geen leesbevestiging ingesteld.
 

Badge

Hartelijk dank voor deze reactie. Ik heb bovengenoemde rapportage gemaakt en in excel vergeleken met de rapportage die ik standaard draai. Dit scheelt mij heel veel tijd. 

Groet, Bouwien

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring