Hoi Kevin,
Welkom op de Zenya Community!
Zou je dit via jullie contactpersoon bij onze servicedesk willen melden? Zij kunnen dit dan verder onderzoeken.
Is hier inmiddels wat uitgekomen? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
Heb ook een nieuwe conceptversie gemaakt maar blijf deze melding krijgen.
@Kevin Teeuwen
ik zie dat jouw organisatie nog geen ticket heeft gemeld bij onze Servicedesk. Kun je aangeven wat de status van dit issue bij jou is?
@Marianne Bisschop
Dit is een foutmelding waarvoor nader onderzoek nodig is.
Met iedere organisatie zijn er afspraken over wie er tickets mag indienen bij onze Servicedesk. Zou je dit willen voorleggen aan je functioneel beheerder?
Dag Chaim,
Er is ook geen ticket aangemeld, ik zal dit bij de betreffende persoon aangeven.
Beste Marianne en Chaim,
Onze organisatie heeft inderdaad nog geen ticket aangemaakt. Dit is in verband met vakantie van onze contactpersoon. Zij zal de eerste week van september terug zijn en dan zal het ticket aangemaakt worden.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Beste allemaal,
Hierbij een enigsinds grappige update over het probleem.
Laatst probeerde ik het document nogmaals te openen omdat ik mijn oude meldingen aan het doorspitten was om het ticket aan te maken, en toen opende het document gewoon normaal. Waarom dat zo is, geen idee 😅
Mogelijk heeft een update van Zenya zelf dit opgelost, maar dat zal waarschijnlijk nog wel een mysterie blijven. Hoe dan ook, voor nu doet alles het weer.
Met vriendelijke groet,
Kevin