Beantwoord

Kolom toevoegen op tabblad Historie bij een document

  • 12 April 2022
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Badge +5

Is het mogelijk om in de historie van een document kolommen toe te voegen, wij willen bijvoorbeeld weten wie er iets gechecked heeft.

wij weten nu wel wie het gepublished heeft maar er is ook 2 keer een check geweest alleen is dit niet de achterhalen?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 12 April 2022, 16:12

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @SaskiaVK,

Je kunt daar geen kolom toevoegen. Wel kun je zien wie er beoordeeld heeft op het tabblad ‘Beoordeling’ bij de beoordelingsresultaten.

Badge +5

ja dat konden wij inderdaad wel zien alleen is er in de tussentijd het document gecheckt en dit kunnen wij dus niet nagaan. Jammer maar dan weten we dat dat dus niet lukt.

 

Dankjewel

Badge +5

Daar was ik nu ook naar op zoek. Ik zie in de history dan wel dat er een check is gedaan, maar niet door wie en wat het resultaat daarvan was. Zou mooi zijn als we de keuze hadden om daar ook een of meerdere kolom keuzes te hebben daarin. Ook de beoordeling (approval) wat wel eens veranderd. Bij activity log zie ik bv wel dat het was gecheckt, maar niet welke optie er was aangevinkt.

Hallo @R. Overes ,

Uit het activiteitenlog kun je wel een beetje afleiden welke optie gekozen werd bij het controleren van het document, maar dat het expliciet ergens genoteerd staat, dat niet.

Je zou hier een idee voor kunnen toevoegen in de ideeën sectie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring