Skip to main content
Beantwoord

Kun je het pad laten zien bij het beoordelen/autoriseren van een document?

• January 2, 2026
  • 1 reactie
  • 4 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zou graag mogelijk zien dat het kruimelpad zichtbaar wordt wanneer een document ter autorisatie wordt aangeboden. Op deze manier kan ik zien in welke map de documentbeheerder het document aanbiedt. In de huidige situatie kan ik dit niet zien waardoor ik het document nu eerst moet goedkeuren en vervolgens via de achterkant van het systeem pas kan inzien waar het document geplaatst is (en indien mogelijk niet goed geplaatst deze weer verplaatsen naar een andere map). Best een omslachtige manier van werken ;)

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi ​@Demi van der Lugt 

Allereerst:

1. Welkom op onze Community
  2. De beste wensen voor 2026: dat het een mooi jaar mag worden

Wat je vraagt is mijns inziens al mogelijk:

• Schakel het weergeven van het “Pad” in via de eigenschappen van een documentmap (zie het tabblad "Velden”:

Het resultaat is dan dat beoordelaars en autorisatoren deze gegevens als volgt kunnen inzien:

• Open de beoordeling
  • Klik op "Details openen” om te zien in welk pad het document zich bevindt:

Je mag uiteraard meer velden toevoegen aan dit overzicht - vaak wordt er van beoordelaars en autorisatoren verwacht dat zij de metagegevens van een document bekijken, zodat je zeker weet dat het document correct gelabeld is. Deze stap is onderdeel van het beoordelen van documenten, zie Document beoordelen | Zenya Community

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hoi ​@Demi van der Lugt 

Allereerst:

1. Welkom op onze Community
  2. De beste wensen voor 2026: dat het een mooi jaar mag worden

Wat je vraagt is mijns inziens al mogelijk:

• Schakel het weergeven van het “Pad” in via de eigenschappen van een documentmap (zie het tabblad "Velden”:

Het resultaat is dan dat beoordelaars en autorisatoren deze gegevens als volgt kunnen inzien:

• Open de beoordeling
  • Klik op "Details openen” om te zien in welk pad het document zich bevindt:

Je mag uiteraard meer velden toevoegen aan dit overzicht - vaak wordt er van beoordelaars en autorisatoren verwacht dat zij de metagegevens van een document bekijken, zodat je zeker weet dat het document correct gelabeld is. Deze stap is onderdeel van het beoordelen van documenten, zie Document beoordelen | Zenya Community