Kun je vaste tekst toevoegen aan een 'Vrij web document'?

  • 4 January 2022
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Badge +1

@Inge Kuijpers is het wel mogelijk om een vaste tekst aan het documenttype vrij web document toe te voegen?


5 reacties

Badge +1

Beste @ChristaG 

Meer informatie over vrij web documenten is beschikbaar in dit artikel

Badge +1

@Angelique Heerkens bedankt voor je reactie. Ik had het artikel inmiddels al gevonden en uitgevoerd met de verwachting dat bij een nieuwe docID dit sjabloon wordt getoond maar helaas niet het geval. 

Ik heb een Word document (met logo en vaste tekst) opgeslagen als HTM en deze toegevoegd in het sjabloon. Als ik een nieuw vrij web document ID aanmaak, zou ik de vaste tekst en log moeten zien? Of moet ik nog ergens anders iets instellen? 

Badge +1

@Angelique Heerkens  ik heb verder gezocht en ik heb rechten ingesteld op mapniveau. Nu kan ik inderdaad kiezen voor het sjabloon toevoegen. Alleen als ik dat doe, dan komt de in het sjabloon opgenomen afbeelding niet in beeld, maar de tekst ‘Afbeelding met tekst….beschrijving’. Heb jij nog een tip?

 

Hoi @ChristaG,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken het verder met je op.

Reputatie 3
Badge +4

Collega heeft samen met Christa de instellingen bekeken.

  • Christa heeft haar scherm gedeeld en daarin was het sjabloon met lettertype arial 14 dikgedrukt te zien.
  • Wanneer je daaronder een tekst typt in kop 3 dan klopt het lettertype en is de weergave juist

Het 'Probleem' is hiermee dan ook opgelost

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring