Vraag

Layout voorbeeldweergave wijkt af van de gepubliceerde weergave

  • 4 February 2022
  • 8 reacties
  • 70 Bekeken

Badge +6

In de stijlen is ingesteld dat Kop 1 voldoende ruimte boven zich heeft, zie bijlage.

De voorbeeldweergave geeft dat ook zo weer (bijlage, linkerkant).

Als we dan publiceren (rechts), wijkt de weergave ineens af  (bijlage rechterkant).

De witruimte is weg.

We willen graag dat de voorbeeldweergave de voorspeller is voor wat de lezer ziet.

Hoe doen we dat?

 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +5

@lsnoei Je kunt alleen het overzicht van bugs inzien als je bij Infoland bent geregistreerd als Servicedesk Contactpersoon. Servicedesk contactpersonen mogen behalve bugs inzien ook reageren op de status van bugs en zij mogen incidenten melden bij de Infoland Servicedesk.

Ik stel daarom voor of je binnen de eigen organisatie nagaat of je ook contactpersoon voor je organisatie wordt. Je kunt dan namelijk beter overzicht houden op de bugs die er spelen en eventueel rechtstreeks met de Infoland Servicedesk schakelen over de bug.

De registratie zelf bestaat uit 2 stappen:

  1. Je vraagt een account aan op https://mijn.infoland.nl
  2. Iedere organisatie die met Infoland/Zenya werkt heeft een Servicedesk contactpersonen beheerder. Hij/Zij kan je vervolgens aanmelden als Servicedesk Contactpersoon. In de regel zijn personen met de rol van Functioneel Beheerder of ICT manager aangemerkt als beheerder. De aanmelding verloopt via https://mijn.infoland.nl/overzicht.

 

Badge +6

Hoi @Chaim Leunissen, ik kan zien dat Bug 64018 in Versie 6.2.2 update 3 wordt opgelost.

Kan ik ergens zien in welke (Saas) versie we nu zitten en wanneer bovenstaande update wordt uitgevoerd?

Alvast dank!

Reputatie 4
Badge +5

@lsnoei onder “applicatiebeheer → Systeeminformatie” kan je de versie bekijken. 

 

En volgens mij kan je bij mijn.infoland.nl ook zien wat jouw producten zijn en ook de versie.

Ik ben benieuwd wat de status is, wij lopen er regelmatig tegenaan dat na publicatie document de lay out totaal anders is dan wat we zien aan de beheerderskant.

 

Groetjes Nanda

Reputatie 1
Badge +3

Beste @Nanda,

De status van de bug is te volgen via: https://mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op bugnummer 64018.
Voor Saas klanten is de bug opgelost in versie 6.2.2 update 3 en voor Onpremise klanten in versie 6.2.3. 

Reputatie 3
Badge +4

Beste @lsnoei 

 

Dit betreft een bug in onze software.

 

Je kunt de status volgen via: https://mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op bugnummer 64018

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @lsnoei ,

We zullen dit verder moeten onderzoeken op de servicedesk.
Ik heb zojuist een ticket aangemaakt voor je.

Badge +6

@Marcel Maertens , ik wil kijken hoe het met deze bug is maar ik kan zelf niet inloggen op mijn infoland. Wellicht omdat ik niet de applicatiebeheerder van Zenya in onze organisatie ben.

Door de bug zijn onze documenten vervormd, zie onder.

Kan jij mij laten weten wat de stand van zaken is?

Of kan ik zelf een inlog krijgen?

Alvast dank!

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring