Beantwoord

Leesbevestiging vermelding bij inzien van document

  • 19 February 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Badge

Hallo,

Een collega heeft de volgende wens/vraag in Zenya;
“Is het mogelijk dat een gebruiker een notificatie voor leesbevestiging krijgt als hij/zij een documetn inziet en daar nog een leesbevesting van open staat?
Nu is het zo dat een gebruiker een (aangepast) ducument kan inzien en evt gebruiken (zoals werkvoorschrift of werkrapport), zonder dat de leesbevestiging is uitgevoerd en men weet dat er /wat er gewijzigd is. Dit is een conflict met compliance, de datum van uitvoeren leesbevestiging is dan later dan het gebruik van het document/voorschrift.
Kan men een prompt in beeld krijgen als leesbevestiging nog open staat en men een document opent in Zenya? “ 

 

groeten,

Nada 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 19 February 2024, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +5

Dit is een heel goed voorstel, ook hier lopen wij tegenaan.

De leestaak is een extra handeling, terwijl ze wel het protocol openen om te gebruiken, daarmee is niet de leestaak afgerond, maar maken ze al wel gebruik van het document. 

Het zou inderdaad handig zijn op het moment dat ze deze openen ook direct een pop-up of in elk geval de knop ‘document read’ aanwezig is om de taak af te vinken.

Dit is bij ons bekend als een bug met nummer 65012. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat je last hebt van deze bug.

Badge

Dit is bij ons bekend als een bug met nummer 65012. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat je last hebt van deze bug.

 

Dank voor de terugkoppeling, ik hebt het gemeld bij mijn infoland 

 

groeten,

Nada

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring