Skip to main content
Vraag

Lijst van alle documentbeheerders

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Ivm een interne communicatie zou ik graag alle documentbeheerders aanschrijven. Is er een mogelijkheid om een lijst te trekken van alle werknemers die bij ons documentbeheerder zijn zonder dat ik alle documenten daarvoor afzonderlijk moet nakijken.

alvast dank voor de input.

 

met vriendelijke groeten,

Jan Deckx

3 reacties

Hoi Jan,

Misschien heb je hier alvast iets aan:

 

Je kunt ook een rapport ‘Lijst van documenten’ maken waarin je de kolom ‘Documentbeheerder’ toevoegt. Je kunt het rapport dan sorteren of groeperen op documentbeheerder.

Reputatie 1
Badge +1

Bij een rapport laat Zenya bij mij alle documentbeheerders in een veld zien van documenten zonder specifieke scheidingstekens. Dan kan ik in Excel wel iets maken wat alleen unieke waarden laat zien, maar dan doet Excel dit over alle documentbeheerders die samen in een veld staan. Om de gegevens uit elkaar te halen is een specifiek scheidingsteken noodzakelijk. Vroeger was de manier om in Internet Explorer alle documenten te selecteren en dmv een filter kon je toen de unieke namen van documentbeheerders zien en selecteren/kopiëren/plakken in Excel. Hoefde je enkel de optelsom van aantal documenten nog maar te verwijderen maar in de moderne browsers is dit knippen/kopiëren/plakken niet meer mogelijk...

Bij een rapport laat Zenya bij mij alle documentbeheerders in een veld zien van documenten zonder specifieke scheidingstekens. Dan kan ik in Excel wel iets maken wat alleen unieke waarden laat zien, maar dan doet Excel dit over alle documentbeheerders die samen in een veld staan. Om de gegevens uit elkaar te halen is een specifiek scheidingsteken noodzakelijk. Vroeger was de manier om in Internet Explorer alle documenten te selecteren en dmv een filter kon je toen de unieke namen van documentbeheerders zien en selecteren/kopiëren/plakken in Excel. Hoefde je enkel de optelsom van aantal documenten nog maar te verwijderen maar in de moderne browsers is dit knippen/kopiëren/plakken niet meer mogelijk...

Hoi Remko,

Wanneer je het rapport ‘Lijst van documenten’ exporteert naar Excel staat er een komma tussen de namen van de documentbeheerders. Lukt het daarmee om de scheiding te maken?

Reageer