Beantwoord

Links invoegen in document - probleem met openen van de link

  • 30 December 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Als ik document A download uit Zenya om er links van andere documenten uit Zenya in te zetten, werken deze links uitstekend buiten Zenya.

Zodra ik document A terug zet in Zenya en ik klik op de links naar andere documenten in document A dan kom ik uit op de startpagina van Zenya.

Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 25 January 2023, 15:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Dit is opgelost door de gebruikers toegang te bieden tot het onderdeel "Hyperlink maken”, zie Welk recht is nodig om hyperlinks aan te kunnen maken? | Infoland Community

Als er toegang is ingesteld, dan vindt je deze optie in het "hamburger menu” (de drie streepjes linksboven):
 

Daarbij een tip: als je op die manier een hyperlink aanmaakt, dan zal je documentbeheerder het zeer op prijs stellen als je in  de eerste stap duidelijk aangeeft waar je de link gaat toepassen:

Die beschrijving komt namelijk terug in het overzicht en de rapportage op hyperlinks in het document waarnaar verwezen wordt (het doeldocument), dit sluit daarom bijvoorbeeld aan op Rapportage met hyperlinks naar andere documenten? | Infoland Community

Hoi Hilma,

We zullen deze situatie wat verder moeten bekijken om je te kunnen antwoorden, ik zet je vraag daarom door naar de Servicedesk zodat zij nog aanvullende info bij je kunnen opvragen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring