Hoe kan ik media van de het ene mediaknooppunt verplaatsen naar een ander? Wanneer ik kies voor mediabeheer krijg ik alleen de mogelijk om media te verplaatsen in diezelfde map.. ik kom er niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Hoe kan ik media van de het ene mediaknooppunt verplaatsen naar een ander? Wanneer ik kies voor mediabeheer krijg ik alleen de mogelijk om media te verplaatsen in diezelfde map.. ik kom er niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Hoi
Je kunt media verplaatsen binnen mediamappen onder eenzelfde knooppunt. Misschien helpt deze training je verder:
Hallo Inge,
Klopt het dat je een stroomdiagram niet kunt verplaatsen naar een andere map? (met een ander knooppunt)
Groet, Marieke
Hoi Marieke,
Je kunt items alleen verplaatsen naar mappen onder het huidige knooppunt, dus inderdaad niet naar een ander knooppunt.
Hoi
Je kunt wellicht gebruik maken van dit stappenplan dat
Het media-item wordt nu automatisch toegevoegd aan dit andere mediaknooppunt. Je kunt nu het document verder bewerken of het media-item toevoegen aan een ander document.
Heb je het media-item aan een ander document toegevoegd, dan kun je het conceptdocument weer verwijderen.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.