Metrolijnen VVCZ, wie gebruikt dit in combinatie met processen in Zenya?

  • 20 May 2020
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Is er iemand die de metrolijnen van VVCZ (Vereniging Veilige Curatieve Zorg)  gebruikt in iProva? We onderzoeken de mogelijkheid om deze als proces in iProva te zetten. Ik ben benieuwd of iemand daar al ervaring mee heeft.

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Rosanne,

Er zijn op dit moment geen ontwikkelingen bij ons wat dit betreft; @Mieke Joosten van het Radboud werkt met de beschikbare functionaliteit in Zenya nu en heeft er het meeste kennis van en ervaring mee. Op onze Roadmap staan eerste enkele andere grote onderwerpen die we gaan aanpakken.

Reputatie 3
Badge +6

Beste Bart, wat zijn hier de ontwikkelingen van? En hoe wordt er nu mee gewerkt in het Radboud? is er iemand met wie wij in contact kunnen komen? @FredR 

Reputatie 4
Badge +6

Beste Rosanne,

Wij zijn inderdaad samen met Radboud UMC en Panton aan het onderzoeken of we Metrolijnen kunnen faciliteren in Zenya. Hiervoor hebben wij inmiddels dat we een aantal Visio gerelateerde bugs moeten oplossen. Wij denken dat we in augustus meer zicht zullen hebben op deze vraag. Mochten er meer Ziekenhuizen zijn die serieus interesse hebben in een mogelijkheid om Metrolijnen te gebruiken, dan roep ik die op om te reageren op deze post!

Bart Bolwijn

Reputatie 3
Badge +6

@ infoland klopt het dat infoland in samenwerking met vvcz aan het kijken is hoe de metrolijnen vormgegeven kunnen worden in iDocment/iProcess? Wat is hier de status van? 

 

 

Reputatie 3
Badge +6

Ook ik ben benieuwd of er ziekenhuizen zijn die dit gebruiken en hoe zij dit vorm geven.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring