Vraag

Mogelijkheid leestekens in omschrijving shapes toevoegen

  • 2 May 2023
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

In de shapes van iProces kun je via “omschrijving” een toelichting geven over die stap.

Leestekens (vetgedrukt, groter, kleiner teken, opsomming  enz….) is echter niet mogelijk. Ik heb ook m.b.v. alt code 243 het kleiner of gelijk teken kunnen toevoegen, maar als je dan de preview bekijkt maakt de module daar het = teken van.

Het lijkt ons wenselijk om dit mogelijk te maken.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Mila,

Dit is een veld van het type 'tekst’ dus het klopt dat vetgedrukt, cursief, onderstrepen etc niet werkt, echter leestekens worden wel ondersteund:

Wil je gebruik maken van opmaak kun je zelf een tweede veld aanmaken van het type tekst met opmaak en die gebruiken bij de shape.

Kun je daar mee verder?

 

dank voor je reactie,

had vooral problemen met ≤ teken. krijg deze wel ingevoerd maar na afsluiten editor (opslaan/afsluiten) veranderd dit in = teken.

 

dat is een kwalijke zaak in medische omschrijvingen/medicatie  tekst.

 

ik begrijp je opmerking over tweede veld aanmaken van type tekst niet. kun je dit toelichten?/

 

alvast bedankt,

jack     

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Mila en @Jack Custers 

Ik heb dit idee omgezet naar een vraag en ik heb hiervoor een bug ingelegd, dit moet namelijk werken.
 

Wat betref je tweede vraag Jack,
Wat ik daarmee bedoel, is dat je een tweede veld kan toevoegen aan de shape van het type tekst met opmaak, hierdoor kun je  vetgedrukt, cursief, onderstrepen etc gebruiken.
We hebben een training die toelicht hoe je een veld aanmaakt voor een shape: 

 

Badge +2

Hallo Cindy,

 

Het is mij niet duidelijk. Zou u me dit eens kunne uitleggen bijv. via Teams?

 

Grt Gaby Habets

Hoi Gaby,

Onze servicedesk gaat contact met je opnemen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring