Vraag

Niet te ontgrendelen bestand

  • 15 August 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Voor onze organisatie ben ik bezig met een proces. Hier was ik gister rond een uur of 9 mee aan het werk. Lokaal op mijn PC in Viso, via de Zenya client. Op dat moment crashte mijn PC echter en sindsdien is het bestand vergrendeld. 

Ik had gister al meteen geprobeerd om het bestand te vergrendelen, maar elke keer vergrendelde hij hem automatisch weer. Dus ik had bedacht om de 12 uur maar gewoon af te wachten. Vanochtend heb ik echter nog steeds het probleem. 

Ik kan dus via het applicatiebeheer dit bestand prima ontgrendelen, maar hij vergrendelt hem hierna automatisch weer. De tijd verandert ook elke keer naar het huidige tijdstip.

Graag zou ik advies krijgen over hoe ik dit probleem aan kan pakken. De enige gedachte die ik nog heb is de huidige concept versie verwijderen, maar dit voorkom ik uiteraard liever.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen Menno,

 

Dit probleem is bij ons ook en nu zijn we aan het onderzoeken of het aan de installatie van Visio ligt. Indien betrokkene op een andere pc nl dezelfde actie uitvoert zijn er geen problemen.

Met groet,
Anja

Badge

Ik heb meteen mijn laptop even aangeslingerd en het daar geprobeerd, maar hij vergrendelt hem daar ook meteen weer.

Hoi Menno,

Je kunt dit dan het beste via jullie contactpersoon melden bij onze servicedesk.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring