Ik heb de vraag wie een notificatie krijgt wanneer een document verlopen is. Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? En wordt deze melding aangezet met het volgende knopje onder abonnementen?
Ik hoor het graag!
Groet,
Huub
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Hbogert,
Als het gaat om het verkopen van de controledatum dan is dat inderdaad het juiste abonnement.
Wanneer je vraag gaat over de publicatie einddatum dan zijn er twee andere abonnementen:
Bedankt voor de reactie @Inge Kuijpers . Weet jij toevallig ook welke relatie tot het verlopen document deze melding krijgt? Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? Ik hoor het graag!
In elk geval de documentbeheerder(s) die vermeld staat in de eigenschappen van het document zelf - dat is namelijk de eindverantwoordelijke voor het bewaken van het beheerproces van dit specifieke document. Sterker nog: een controletaak wordt initieel altijd toebedeeld aan de documentbeheerder(s), dus krijgen zij ook de reminder bij het verstrijken van de deadline.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.