Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb de vraag wie een notificatie krijgt wanneer een document verlopen is. Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? En wordt deze melding aangezet met het volgende knopje onder abonnementen?

Ik hoor het graag!

Groet,

Huub

Hoi ​@Hbogert,

Als het gaat om het verkopen van de controledatum dan is dat inderdaad het juiste abonnement.

Wanneer je vraag gaat over de publicatie einddatum dan zijn er twee andere abonnementen:

Bedankt voor de reactie ​@Inge Kuijpers . Weet jij toevallig ook welke relatie tot het verlopen document deze melding krijgt? Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? Ik hoor het graag!

In elk geval de documentbeheerder(s) die vermeld staat in de eigenschappen van het document zelf - dat is namelijk de eindverantwoordelijke voor het bewaken van het beheerproces van dit specifieke document. Sterker nog: een controletaak wordt initieel altijd toebedeeld aan de documentbeheerder(s), dus krijgen zij ook de reminder bij het verstrijken van de deadline.

Reageer