Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb de vraag wie een notificatie krijgt wanneer een document verlopen is. Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? En wordt deze melding aangezet met het volgende knopje onder abonnementen?

Ik hoor het graag!

Groet,

Huub

Hoi ​@Hbogert,

Als het gaat om het verlopen van de controledatum dan is dat inderdaad het juiste abonnement.

Wanneer je vraag gaat over de publicatie einddatum dan zijn er twee andere abonnementen:

Bedankt voor de reactie ​@Inge Kuijpers . Weet jij toevallig ook welke relatie tot het verlopen document deze melding krijgt? Is dit de documentbeheerder / auteur / autorisator / plaatser / beoordelaar van het document? Ik hoor het graag!

In elk geval de documentbeheerder(s) die vermeld staat in de eigenschappen van het document zelf - dat is namelijk de eindverantwoordelijke voor het bewaken van het beheerproces van dit specifieke document. Sterker nog: een controletaak wordt initieel altijd toebedeeld aan de documentbeheerder(s), dus krijgen zij ook de reminder bij het verstrijken van de deadline.

@Chaim Leunissen 

Binnen onze organisatie wordt er gestuurd op de controle datum. Daarom zouden de eigenaar van het document, in de meeste gevallen is dat de autorisator, hier een melding van ontvangen. Is dat mogelijk om dit in te richten? 

Beste ​@LenaGrevinga ,

Als de controledatum nadert, ontvangt de documentbeheerder hier een bericht van. Je kunt de documentbeheerder ook autorisator maken (of de autorisator documentbeheerder), de autorisator is een rol binnen het beoordelen van het document.

Hoe je de controledatum en kunt inrichten vind je in de training: Documenten controleren.

Reageer