Vraag

Office documenten als PDF tonen in Webshare

  • 5 June 2020
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Badge +2

Sinds de implementatie van onze add-on i+PDF module, worden onze MS Office documenten aan onze lezers getoond in PDF.  Wanneer ik deze documenten via webshare op onze website doe verschijnen, worden deze op de website alsnog getoond als MS Office document hoewel dit ter hoogte van iDocument ingesteld staat om dit niet te doen.  Iemand ervaring hiermee om dit op te lossen?

 


4 reacties

Hoi @sofiegeentjens,

Zijn de documenten misschien ‘invulbare formulieren'? Dit type document wordt namelijk niet omgezet naar PDF.

Je kunt dat zien bij de eigenschappen van het document:

 

Badge +2

Hoi @Inge Kuijpers 

Deze documenten zijn helaas geen invulbare documenten.

 

Hoi @sofiegeentjens,

De servicedesk gaat dit verder uitzoeken.

Reputatie 2
Badge +3

Wij hadden het zelfde probleem. Dit is met hulp van ICT en de helpdesk opgelost.

waar ik dan nog wel tegen aan loop, is dat ik moeilijk kan controleren of het probleem helemaal is opgelost. zeker nu er veel vanuit huis gewerkt wordt, kan ik niet zien wat anderen zien. ik ben dus erg afhankelijk van het feit of iemand melding maakt van het probleem. Bij mij werkte alles namelijk helemaal prima.

Ik heb nog wel een probleem met de nieuwe office in het uploaden van documenten in infoland. Bij het uploaden, gaat hij standaard naar de inhoud van de computer. niet naar de inhoud van de one drive, waar nu alles wordt opgeslagen. Deze optie kan ik niet vinden. hier is vanuit ICT nog geen oplossing voor aangedragen. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring