Ontsluiting documenten via SharePoint versus Portalen

  • 21 July 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

Op het ogenblik ontsluiten wij onze protocolllen (Zenya documenten) via ons intranet. We maken gebruik van de SharePoint Integratie Kit. 

Doordat een veel gehoorde klacht binnen ons ziekenhuis is dat ze de protocollen niet kunnen vinden zijn we deze oplossing aan het heroverwegen.

Wij zijn op zoek naar een ziekenhuis die ook gebruik maakt van de SharePoint Integratie Kit om protocollen te ontsluiten, met name in de SharePoint Online omgeving. Wij zouden graag op korte termijn in contact komen met jullie!

Tevens zijn wij op zoek naar ziekenhuizen die het gebruik van de portalen om de protocollen te ontslagen  in gebruik hebben, hier zeer tevreden over zijn en dit graag een keer willen laten zien.  Ook daar zouden we graag mee in contact komen.

We hopen natuurlijk op een een snelle en enthousiaste  reactie van jullie. We komen graag een keer langs!

Groetjes

Ellen


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Ellen,

Helaas is er nog geen reactie gekomen op jouw vraag, terwijl er natuurlijk heel veel ziekenhuizen zijn die via Portalen hun protocollen delen. Er is één Nederlands ziekenhuis die het volgens mij actief gebruikt, namelijk het UMCG.@JopHelleman: kan jij Ellen wellicht helpen?

Bart 

Reputatie 2
Badge +4

Hallo Ellen,

Neem gerust contact op met mij (j.helleman@umcg.nl)

We hebben de Integration Kit draaien voor de afdeling Radiologie (op wiens verzoek we het ook hebben aangeschaft omdat ze daar alles voor intern gebruik via een Sharepoint ontsluiten en nu dus niet een uitstap hoeven te maken naar Zenya. Zij zijn er tevreden over maar hebben nog wel een ontwikkelingsvraag gesteld. Nl. niet ontsluiten op portaal-niveau maar op verzameling-niveau.

Verder hebben wij een flink aantal portalen waarvan het gebruik behoorlijk is ingeburgerd. Desondanks blijft de klacht over het terug kunnen vinden van protocollen bestaan. Veel heeft daarbij te maken met de zoekmethode van de gebruiker en de naamgeving van protocollen. Bijv. meerdere protocollen met dezelfde termen in de titel of vergeten synoniemen toe te voegen cq trefwoorden.

Groet,

Jop

 

 

 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi Jop,

Bedankt voor je antwoord. Ben even er tussenuit geweest vandaar mijn late reactie. 

Klaarblijkelijk blijft het moeilijk om protocollen te vinden, ongeacht welke methodiek je gebruikt.  Dit is op zich waardevolle informatie om over te stappen naar de andere methodiek ook geen oplossing biedt voor de vindbaarheid.

Ik zal een en ander terugkoppelen naar de onze werkgroep Kwaliteitsdocumenten. 

Thnx

Ellen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring