Skip to main content

Is het mogelijk om voor de schrijver de opmerking op verwerkt zetten verplicht te maken?

Hiermee bedoel ik dan dat de schrijver het concept niet kan dienen totdat de opmerking is aangepast naar verwerkt.

Dit zou voor de documentbeheerder een tijdswinst zijn.

Gr. Marion

Als decentraal documentbeheerder hoef je i.p. daar toch niet tussen als de schrijver direct de beoordeling start. Dan is het de taak van de centrale documentbeheerder om dit te signaleren of de opmerking verwerkt is.

Ik ben zelf centraal documentbeheerder en check zelf wel of bij recente opmerkingen ik wel aanpassingen zie in het document, niet dat er op verwerkt geklikt wordt maar er geen aanpassing is geweest. Dat gebeurd ook nog een enkele keer.

Wel vind ik het hinderlijk dat opmerkingen van jaren geleden niet verwijderd kunnen worden.

Hoi ​@Marion Schonewille,

Dat is niet mogelijk.

Wanneer je meerdere schrijvers hebt die elke een eigen gedeelte schrijven of aanpassen, behandelt elke schrijver waarschijnlijk ook zijn ‘eigen’ opmerkingen. Het zou dan hinderlijk zijn als je het concept niet kan indienen als er nog onverwerkte opmerkingen (voor een andere schrijver) zijn.