Skip to main content

Is het mogelijk een oude versie van een concept document terug te halen? Er is een document geupload bij een conceptversie, maar dit was niet het juiste document. De oude inhoud zouden we graag weer terughalen.

Gr Karin

Hoi @Karin, helaas is het niet mogelijk een oudere versie van het concept terug te halen.

Als het geen versie 1 is zou je wel opnieuw concept kunnen maken van de gepubliceerde versie.

Alleen dan moet je hem alsnog opnieuw bewerken.

Hoi @Karin, helaas is het niet mogelijk een oudere versie van het concept terug te halen.

Beste Inge,

Ik kreeg van één van mijn collega’s dezelfde vraag. Ik vond dit topic van 5 jaar geleden. Ik vermoed dat dit nog niet mogelijk is? Dankjewel alvast voor je antwoord!

@Jasmien Schepers 

Uw situatie wijkt volgens mij op een belangrijk punt af van de kwestie in dit topic.

Ik meen dat u bezig bent documenten uit een ander beheersysteem over te nemen in Zenya. Als u het origineel uit het andere beheersysteem nog buiten Zenya beschikbaar heeft. dan kunt u dat bestand over de conceptversie heen importeren.

@Jasmien Schepers 

Uw situatie wijkt volgens mij op een belangrijk punt af van de kwestie in dit topic.

Ik meen dat u bezig bent documenten uit een ander beheersysteem over te nemen in Zenya. Als u het origineel uit het andere beheersysteem nog buiten Zenya beschikbaar heeft. dan kunt u dat bestand over de conceptversie heen importeren.

@Chaim Leunissen : wij zijn inderdaad bezig met documenten over te nemen uit een ander beheersysteem. Mijn vraag van afgelopen week betreft echter wel degelijk de kwestie die hier besproken is. Een collega had aanpassingen gedaan in een concepterverise (HTML) die niet had moeten gebeuren. De versie van het concept-document van eerder de dag wouden we terughalen.

Hallo ​@Jasmien Schepers 

Voor HTML documenten kunnen we kijken of we een eerder tijdelijk opgeslagen versie uit de database kunnen terugzetten. Daarom zet ik uw vraag door als Zendesk ticket en zal het via die weg verder opgepakt worden.

Reageer