Skip to main content

Wij willen graag dat een documentbeheerder binnen een map een overzicht van documenten kan maken en deze kan exporteren naar Excelbestand.

Dit kan nu met behulp van de rapportage module maar voor documentbeheerders werkt het makkelijker om dit vanuit de map zelf te doen zodat ze keuze hebben in  filters en kolommen. 

Ook bij het uitvoeren van de geavanceerde zoekvraag zou het fijn zijn om dit overzicht te kunnen exporteren naar Excel.

Ik ben benieuwd of anderen hier ook behoefte aan hebben en of dit technisch haalbaar is binnen de module DOC. Feedback en aanvullingen zijn welkom!

We zijn benieuwd wat je precies wilt bereiken met het Excel-bestand. Gaat het bijvoorbeeld om rapportage, communicatie, archivering of iets anders?

Wellicht helpt het om te weten dat er binnen het DOC Inzichten dashboard ook een Excel-exportfunctie beschikbaar is.
Mogelijk biedt dat al een deel van de gewenste functionaliteit. Laat vooral weten of dit je verder helpt, of wat je aanvullend nodig hebt.


Hoi Renee,

De documentbeheerders willen het graag gebruiken als rapportage om 

  • te versturen naar gebruikers om ze te informeren
  • een naslag te hebben waar ze extra informatie aan kunnen toevoegen
  • kolommen in te zien waar zij op willen acteren

Maar zoals je aangeeft is het DOC Inzichten dashboard ook een mooie tool. Hier had ik niet aan gedacht omdat deze op dit moment bij ons nog niet gedeeld wordt.