Is het mogelijk om een overzichtslijst te maken met de titels van documenten gefilterd op een bepaald woord in de inhoud van het document. Via zoeken in de mappen van documenten krijg je wel een selectie maar hiervan kan geen excel bestand van gemaakt worden. Robin zegt dat ik een rapportage moet maken op basis van het veld “Inhoud” maar dit veld bestaat niet.
Ondertussen heb ik de oplossing gevonden, jammer dat Robin deze optie niet gaf.
Hoi Selma, ik ben benieuwd naar welke oplossing je hebt gevonden. Wij zijn hier ook al een tijdje naar op zoek.
Hoi Ester, bij rapportage maken voor lijst met documenten kan je de filter aanmaken met het veld “ document of titel” en vervolgens krijg je de optie “bevat” en dan kan je het trefwoord intikken waar je naar wilt zoeken. Ik had uiteindelijk een topic gevonden van 5 jaar geleden waarin dit werd besproken. Ik kwam er alleen achter dat Zenya geen onderscheid maakt tussen hoofdletters en kleine letters nadat ik het filter had ingesteld.
Gr, Selma
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.