Beantwoord

Overzicht van contactpersonen bijhouden

  • 25 August 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hallo, 

Ik ben op zoek naar een manier om een overzicht bij te houden van een specifieke groep contactpersonen. In dit eerste geval gaat het om alle Privacy en Security officers van alle dochter organisaties binnen onze groep. Dit is tot nu toe een document dat na veel bellen en mailen weer aangepast kan worden. 

Wat ik wil is dat er per kwartaal een opdracht naar alle managers gaat om het overzicht na te kijken en aan te passen indien nodig. En vervolgens voor alle medewerkers er een overzicht te raadplegen is wie de PO/SO is.  

Heeft iemand ervaring hiermee of een idee op welke wijze dit het makkelijkst zou kunnen in Zenya? Met een meldingstype, vragenlijst of kaarten bak misschien? 

Alvast bedankt (weer) voor meedenken.

Eveline

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 25 August 2022, 09:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Een kaartenbak lijkt mij de meest voor de hand liggende optie. Je kunt zelf bepalen welke gegevens je wilt opslaan, je kunt medewerkers rechten geven om in de kaartenbak te kijken, en je kunt ze zelfs op portalen doorzoekbaar maken. Er zijn nog veel meer voordelen te noemen, maar wat echt voordelen zijn hangt af van wat je precies ermee wilt doen. In ieder geval biedt een kaartenbak veel flexibiliteit.

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben aan de slag gegaan met de kaartenbak en vooralsnog ziet dat er goed uit. 

ik heb nog een vraag m.b.t. raadplegen van de kaartenbak door gebruikers. Ik kan nergens vinden waar dat dit voor mensen die leesrechten hebben deze informatie dan in te zien is en hoe dat eruit ziet. 

Is dat een optie die via de hoofdpagina te benaderen is? Of moet men via het hamburger menu naar de kaartenbak? 

Bij het aanmaken zag ik een lay-out van een soort kaartje waar dan alle informatie op komt te staan, maar ik heb nog niet ontdekt waar je deze als lezer ziet. 

Reputatie 5

Je kunt kaarten lezen waar ze gebruikt worden (als ze ergens aan gekoppeld worden, maar je kunt ze ook tonen (doorzoekbaar maken) op een portaal, door ze op te nemen in een aan het portaal gekoppelde verzameling.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring