Vraag

Pop-up tonen bij documenten

  • 29 October 2021
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Goedemorgen

Is er een mogelijkheid dat er bij bepaalde documenten een pop-up verschijnt om de lezer te informeren?

Zo ja, hoe maak ik zo een pop-up aan?

Dank u wel alvast voor jullie antwoord.

 

 

 

 


5 reacties

Hoi @sabrinabruninx,

Kun je toelichten wat je precies bedoelt? Waarover wil je de lezer informeren?

Heb je misschien een voorbeeld?

Reputatie 5
Badge +6

Het zou inderdaad fijn zijn mocht de mogelijkheid bestaan om een pop-up te laten verschijnen bij sommige documenten.

Om wijzigingen in documenten aan te geven gebruiken we hiervoor het voorziene “Wijzigingen t.o.v. vorige versie” veld dat dan ook onderaan in beeld verschijnt bij het openen van het document.

We hebben dit veld ook toegevoegd aan het infoveld in de zoekresultatenlijst zodat deze info ook daar snel geraadpleegd kan worden zonder dat het document dient geopend te worden.

Bij raadplegen van het document

 

In de zoekresultatenlijst

Soms wil je echter de aandacht vestigen op bepaalde onderdelen/paragrafen in een document zonder dat dit een Wijziging tov vorige versie betreft.  Hiervoor zou een gelijkaardig veld handig zijn.  Hierbij de mogelijkheid voorzien om zelf de titel van het veld te kunnen ingeven zou zeer handig zijn.

Maar een extra veld met een vaste titel bv. “Aandacht” zou ook al zeker een meerwaarde zijn.

 

 

Ben benieuwd of dit in de lijn ligt van de vraag van Sabrina, anders zou ik dit zeker als wens willen voorleggen aan Infoland.

Hoi @Els Lowette 

Je zou dit inderdaad als een idee kunnen plaatsen, we kunnen dan ook volgen of meer organisaties deze behoefte hebben en dit een goed idee vinden.

Hallo,

 

In plaats van een voetnoot, wil ik graag een pop-upje in een document zetten. 

Is dit mogelijk?

 

Groeten, 

Sandra Zwerwer

Hallo,

 

In plaats van een voetnoot, wil ik graag een pop-upje in een document zetten. 

Is dit mogelijk?

 

Groeten, 

Sandra Zwerwer

 

Hoi Sandra, wat bedoel je hier precies mee? Kun je een voorbeeld geven of een plaatje toevoegen?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring