Vraag

Probleem met bewerken van Word-document

  • 13 November 2020
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Probleem 1 : 

Na klik op Bewerken opende het concept in Word, mààr de iDocument-tab (of noemen jullie dat ‘ribbon’?) verscheen niet, waardoor ik de aangebrachte wijzigingen niet kon opslaan.

Het programma Word was al geopend op dat moment, er stonden twee andere bestanden open.

Ik had dit al eerder eens ondervonden, toen volstond het om alle documenten in Word en de toepassing zelf te sluiten, en als eerste document het iProva document te openen.

dit keer helaas niet:

 

Probleem 2: Na sluiten van de andere Word-documenten refreshet iProva, en toont nu niet meer de mededeling ‘document is vergrendeld’ maar tot mijn verbazing verschijnt één van de beide andere documenten die in Word was geopend (een stukje uit een bespreking). 

Ik dacht dat via de activiteitenlog (die mij leert dat Imijn collega op 28/10 zijn laatste aanpassingen had doorgevoerd) of zo een backup of de vorige conceptversie die correct was opgeslagen kon worden terug gezet, maar dat blijkt niet zo te zijn… ?

 

Laat dit aub niet de conclusie zijn …. : 

“Weg met enkele weken (maanden) bijwerken en verfijnen van het concept, dat met de wijzigingen van vandaag klaar moest zijn voor publicatie. Het was allemaal voor niks, begin maar met z’n allen opnieuw…”

 


1 reactie

Beste Bart, onze servicedesk pakt dit op.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring