Beantwoord

Rapport met linken naar betreffende document

  • 29 November 2021
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +1

Wie heeft voor mij de oplossing!

Ik maak nu twee wekelijks een lijst aan met nieuw geplaatste documenten. Hiervoor heb ik in rapportage, lijst van documenten een filter gemaakt voor nieuw geplaatste documenten.  Dit kun je omzetten naar een Word document.

Echter zou het wenselijk zijn dat er een lijst met documenten gelijk hyperlinks bevatten naar de document zijn.

Heeft iemand een oplossing?

Dank alvast voor het meedenken!

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 29 November 2021, 16:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan jouw lijstje ook opvragen bij “documenten: zoeken” en dan jouw zoekvraag opslaan.  

 

Badge +1

Dank ga het proberen!

Misschien kan deze training je daar nog bij helpen:
 

 

Badge +1

ik heb het geprobeerd, krijg een lijst… dat is het probleem niet. Ik kan die lijst niet omzetten naar bijvoorbeeld een word of excel. Dus dit is niet de weg...

Hoi @Marjon Koetje,

Wat je nog kunt doen, is een verzameling maken van ‘documenten op basis van een filter’ en daar in de filterregel opnemen dat je documenten wilt zien die de afgelopen twee weken zijn gepubliceerd (en eventueel een extra filterregel om alleen nieuwe documenten op te nemen).
Je kunt deze verzameling dan toevoegen aan een portaal of je kunt een hyperlink maken naar deze verzameling en deze hyperlink delen.

Badge +1

Hoi Inge

Geprobeerd, en een verzameling aangemaakt. En ik kan hem omzetten naar een excel. 
alleen krijg ik in het excel geen hyperlink. Ik leer wel veel vandaag! ;-)

of ik snap je stap niet “Je kunt deze verzameling dan toevoegen aan een portaal of je kunt een hyperlink maken naar deze verzameling en deze hyperlink delen”

 

Hoi Marjon,
Is het overzicht van de documenten in de verzameling niet voldoende? Je kunt vanuit dat overzicht alle documenten openen en het overzicht is altijd actueel, in tegenstelling tot een Excel die een momentopname is.

Badge +1

hoi Inge

 

ik krijg onder raadplegen (voorkant) niet de map zichtbaar, dus ik heb waarschijnlijk iets verkeerds gedaan

 

 

terwijl die aan de achterkant wel aangemaakt is (gaat om Intranet)

 

Heb je de verzameling gekoppeld aan het portaal?

 

Badge +1

Gelukt!!! WOW trots op mezelf maar vooral dankbaar voor de hulp!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring