Vraag

Rapportage documenten met autorisatoren

  • 29 April 2020
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Badge +1

Binnen onze organisatie hebben wij de beoordelingsronde zo ingesteld dat één persoon de rol heeft van autorisator. Om een overzicht te maken van alle autorisatoren hebben wij een rapport gemaakt. Echter, geeft dit rapport weer dat er op een document soms twee of drie autorisatoren zijn ingesteld.

Is hier een oplossing voor om maar één autorisator per document in het rapport te krijgen?

 


5 reacties

Hoi @LenaGrevinga,

Welk ‘rapporttype’ gebruik je nu voor je rapport?

Badge +1

@Inge Kuijpers 

We hebben als rapporttype Lijst van Documenten gebruikt.

In het rapport ‘Lijst van documenten’ gebruik je het veld ‘Autorisator’ uit de eigenschappen van het document. Bij dit veld kunnen meerdere gebruikers worden ingevuld.

Als je het rapport ‘Beoordeling per document’ gebruikt, zie je daar welke gebruiker de autorisatieronde uitgevoerd heeft, en dat is maar één gebruiker.

Badge +1

@Inge Kuijpers 

excuses, ik zag net pas dat u had gereageerd op mijn reactie.

Ik heb een nieuw rapport gemaakt met als rapport type “Beoordeling per document". Echter, krijg ik hier een foutmelding.

Wat kan ik aanpassen zodat ik wel een rapportage “Beoordeling per document” kan draaien?

Hoi @LenaGrevinga, als je een foutmelding krijgt, gaat er iets mis. Onze servicedesk gaat dat verder oppakken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring