Beantwoord

Rapportage gebruikers die documenten actief raadplegen

  • 8 February 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Badge

Beste,

 

Is er een mogelijkheid om via rapportage te zien welke gebruikers/functies effectief documenten raadplegen in een bepaalde tijdsperiode? 

 

Alvast bedankt,

 

Sylvie

icon

Antwoord op het topic e.franssen 15 February 2024, 15:40

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @sylvie vanrolleghem,

Welkom op de Infoland Community!

Ben je bekend met de rapporten die je kunt maken voor het aantal hits per document (per gebruiker)?
 

Is dat wat je zoekt?

Badge

@Inge Kuijpers Ik heb dit rapport inderdaad uitgeprobeerd, maar hij blijft telkens een foutmelding geven. Ik vermoed omdat er teveel resultaten zijn als ik dit voor de volledige organisatie wil bekijken?

Badge

@Inge Kuijpers 

Badge

@Inge Kuijpers 

 

In principe is het voor mij niet noodzakelijk om te zien per document hoeveel keer het geraadpleegd is. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd welke functies meer geneigd zijn Zenya Doc te raadplegen in vergelijking met andere. 

 

Alvast bedankt

Reputatie 4
Badge +4

Hi @sylvie vanrolleghem,

Het rapport is te groot waardoor het niet getoond en geëxporteerd kan worden, je dient het resultaat te beperken.

Echter toont dit rapport wel de gebruikers maar niet de functie van de gebruiker.
Ik zie dat jullie gebruik maken van de BI export, mogelijk kunnen jullie deze informatie vanuit daar wel halen.
Als jullie daar verdere ondersteuning bij nodig hebben kun je contact opnemen met jullie accountmanager.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring