Beste lezer,
Graag zou ik, als documentbeheerder, een overzicht hebben met wie de groepsleden zijn bij bepaalde gebruikersgroepen (die gebruikt worden voor een leesbevestiging). Kan ik daar een rapportage voor maken? Zo ja, hoe?
Groeten Caroline
Beste lezer,
Graag zou ik, als documentbeheerder, een overzicht hebben met wie de groepsleden zijn bij bepaalde gebruikersgroepen (die gebruikt worden voor een leesbevestiging). Kan ik daar een rapportage voor maken? Zo ja, hoe?
Groeten Caroline
Hoi
Ken je het rapport ‘Rechten op gebruikersrollen per documentenmap'? Je kunt daar alle gebruikers selecteren, krijg je dan het gewenste resultaat?
Hoi
Die heb ik inderdaad gezien. Maar hiermee krijg ik niet wat ik bedoel.
Ik zal iets duidelijker proberen uit te leggen wat voor overzicht ik wil hebben:
Ik wil dat ik die lijst van personen in een overzicht te zien krijg in een rapportage…..
Hoi Caroline,
Om een rapport te maken met de leden van een groep ga je naar Applicatiebeheer > Gebruikers en gebruikersgroepen > Gebruikersgroepen.
De groep waarvoor je het rapport wil maken, vink je aan in de lijst en vervolgens klik je in de knoppenbalk op de knop ‘Exporteren'.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.