Beantwoord

Rapportage maken op zoekwoord voor 'Documenten'

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Beste forumleden,

 

In verband met een aanpassing in een digitaal systeem dat wij gebruiken, moet in onze documenten iets in de tekst veranderd worden. Ik wil graag een uitdraai van de betreffende documenten. Bijvoorbeeld er staat ‘facebook’ in een document en dat moet veranderd worden in ‘Instagram’. Is er een manier om een rapportage te draaien zodat inzichtelijk wordt in elke documenten ‘facebook' staat? 

Alvast dank en groet,

Caroline

 

icon

Antwoord op het topic Emile Korver 30 January 2020, 14:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij kun je met de optie “ZOEKEN EN VERVANGEN” bereiken wat je vraagt !

Hij zoekt dan door alle documenten het woord welke je aangeeft bv “Facebook” en vervangt dit woord dan door jouw Instagram.

Lees wel even de “gele waarschuwing” :kissing_smiling_eyes:

Goede tip @Emile Korver :slight_smile:

Als je alleen een rapport wilt en nog niet direct wilt vervangen, is dat ook mogelijk. Zie het topic ‘Zoeken en vervangen - Rapportage vooraf mogelijk?

Reputatie 5
Badge +8

Het kan ook nog via een rapport :

Rapport toevoegen → optie Documenten →  Lijst van documenten → kies dan volgende → Dan VASTE filterregel instellen op “DOCUMENT OF TITEL Bevat → vul hier Facebook in ……… klaar.

Reputatie 5
Badge +8

Oeps was je me voor :grin:

Badge

Dank je wel Emile, het is me gelukt! Groet, Caroline

Reputatie 3
Badge +6

Wordt bij ‘Zoek & Vervang’  alleen tekst aangepast die in een document staat of wordt ook de titel van een document aangepast?

Wordt bij ‘Zoek & Vervang’  alleen tekst aangepast die in een document staat of wordt ook de titel van een document aangepast?

De titel wordt ook aangepast.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring